logo

Kundportal


Om det finns några stora problem så meddelar vi det här:

Just nu så finns det inget speciellt att rapportera.


Viktigt att ni "bokmärker" denna sida och inte kundportalen respektive webattest sidorna.
Det händer att vår leverantör flyttar sina sidor, vi uppdaterar länkarna på denna sida så ni kommer till rätt ställe. Och dessutom så har vi möjlighet att informera er om det är något större problem som berör er förening.
Längre ned på sidan hittar ni aktuell information om hur våra tjänster fungerar.





Till felanmälan eller attestweb



Dokumentbeskrivning och länkbeskrivning Länk till dok Upplagd datum
Här finner ni en övergripande instruktion om hur kundportalen fungerar.

Klicka här

2020-xx-xx
Om ni aldrig loggat in tidigare, skicka ett mejl till Xpand@Pysselstaden.se och ange
ert namn och er förening så skickar vi över användaruppgifterna till er.

Klicka här

2020-xx-xx
När ni loggar in för första gången

Klicka här

2020-xx-xx
Vad är skillnaden mellan Serviceanmälan/Felanmälan och Beställning av arbete (Arbetsorder)

Klicka här

2020-xx-xx
Om du är styrelsemedlem, avser rapporter

Klicka här

2020-xx-xx
För information om attest funktionen kontakta er ekonomiska förvaltare.