logo

Ekonomisk förvaltning & Hyresadministration

Hos Pysselstaden AB får Ni en trygg och långsiktig partner som har mångårig kunskap och erfarenhet av bostadsrättsföreningar, gäller såväl äkta som oäkta föreningar, samt fastighetsbolag.

Vi tillhandahåller Er moderna administrativa system och hjälpmedel för såväl styrelse som medlemmar.

Vårt ekonomiska och hyresadministrations team består av 4 tjejer med en otrolig erfarenhet och kompetens.

"GRUPPBILD på gänget (Bilden på bilen skalas automatiskt)"


Följande tjänster ingår i den ekonomiska förvaltningen

  • Bokföring

  • Leverantörsfakturor, inskanning, attest på webb

  • Årsredovisning och deklaration

  • Rapporter, periodiserade tertialrapporter med budgetuppföljning

  • Moms, skatt och arbetsgivaravgifter

  • Kontrolluppgifter

  • Webbrapporter (förklara mer!)

  • Avisering av hyror och avgifter

  • Upprättande av medlems- och lägenhetsförteckning

  • Hantering av panter och överlåtelser

  • Arvoden och löner

  • Vi tillhandahåller mäklarbilder


  • För medlemmar erbjuder vi

  • Ni kan välja att få era avier som: E-faktura, via autogiro samt brevledes.

  • Det går även att ta fram samtliga avi uppgifter på kundportalen

  • Tre

  • Fyra

  • Fem